Saturday, April 20th, 2024

Spred budskabet på infoskærme – hurtig og effektiv kommunikation

Når I skal have et budskab ud til mange, kan det gøres hurtigt og effektivt ved brug af infoskærme. Infoskærme er en smart digital kommunikationsløsning til alle private og offentlige virksomheder, store som små. Billedkvaliteten er høj, og indholdet kan skiftes og varieres så ofte, det skal være. Det er en nem og effektiv måde at sprede de ønskede budskaber i form af billeder og videoer. Infoskærme kan i høj grad bruges til både intern og ekstern kommunikation.

Hvorfor skal man vælge en infoskærm?

En infoskærm er meget mere end en flad tv-skærm. Forskellen er, at med en infoskærm får du mulighed for at bruge en bred vifte af apps til at designe indholdet på infoskærmen. På den måde kan I nemt og hurtigt lave jeres helt unikke annoncer til skærmen. Derudover findes der mange andre features til at gøre indholdet lækkert og tidsstyret. Bliv klogere på infoskærme og features her: https://nordicscreen.com/.

Kommunikér i øjenhøjde med infoskærme

I de fleste virksomheder er der behov for at kommunikere det samme budskab til alle medarbejdere. Der er flere steder, hvor medarbejderne mødes i pausen over en kop kaffe, for eksempel i køkkenet, virksomhedens café eller andre fælles områder. Med infoskærme er det muligt at kommunikere i øjenhøjde og få vigtig information ud til medarbejderne – det kan for eksempel være relevant information om sundhedstiltag eller en videohilsen fra direktøren.

Nå ud til alle medarbejdere

Mange ansatte arbejder ikke ved en pc, hvor man ofte får vigtig information tilsendt på mail. Med infoskærme placeret relevante steder, kan virksomheden hurtigt og nemt få deres budskab ud til alle i virksomheden. Så bliver medarbejdere, der er på farten, ikke glemt, når information skal deles. Det kan for eksempel være lagermedarbejderen eller køkkenpersonalet, som står op det meste af dagen. Disse medarbejdergrupper kan med fordel have en infoskærm placeret på lageret eller i køkkenet og følge med i, hvad der ellers sker i virksomheden.

Få mange budskaber ud på en gang

Infoskærme har den fordel, at det er en cloudbaseret løsning, og indholdet nemt kan styres centralt. Marketingmedarbejderen kan hurtigt designe og udskifte annoncer med aktuelle tilbud og gøre det levende og fængende. Ved at rotere billederne kan virksomheden få mange budskaber ud på en gang. Samtidig bliver det dynamisk og varieret at se på.

Opnå store besparelser

Sammenlignet med fysiske annoncer og plakater er der store besparelser at hente. Med infoskærme slipper virksomhederne for at sætte plakater eller andre fysiske annoncer op for at få deres budskaber ud. Virksomheden opnår store besparelser, og samtidig er det godt for miljøet, når man undgår produktion, distribution og afskaffelse af fysiske annoncer.

Hvilket hardware skal man vælge?

For at afspille indholdet på infoskærmen skal man bruge en media player. Der er ikke tale om en stor investering, men de har forskellige features og er kompatible med forskellige systemer. Så det er altid en god ide at sætte sig ind i det, før man vælger.